CALENDARI

Llista de proves puntuables

Una altra cosa important, estimades rates de claveguera (amb molta estima per supost), es que abans de perdrens en discusions vagues sobre si Raul es un rajat (tema que està clar, quasi unanimament crec) ens deuriem centrar en uns pocs punts bàsics, crec jo (s'accepten suggerencies):

  1. Nom del Club (jo proposaria que el nom fora mitjanament correcte normativament, però bé)
  2. Calendari de Carreres
  3. Membres del Club (es a dir, aquells que entraran en la classificació i parides d'eixes)
Una vegada tinguem una base sòlida ja podem dedicar-nos a fer el gamba i a criticar a Raul tot el que vullguem, i per supost, a "no entrenar".

Ja de primeres, ja que el nom del club està en fase final, podriem proposar les curses. Estic segur que tot el mon té alguna carrereta que li fà il·lusió, ja siga per que es la del seu poble o per qualsevol altra raó.

Així que de primeres cadascú que diga una cursa, i al final podem fer un recull de totes i fer una valoració ok?


5 comentaris:

elpepgf ha dit...

ieeeee, no ens poseu puntuacions! q nosaltres som uns picats i ens obligarem a còrrer totes les curses d muntanya q teniu x ahi castelló!!!
no ens feu aixòòòò!!!!
si no ens lleveu vos arrepentireu, xq estarem en totes les curses i vos assoltarem a la bèstia i no vos deixarem guanyar-ne cap!!!

Pep Sivera ha dit...

aixo es veritat, jo no m'havia adonat però bueno vos donarem ventaja, i no anirem a vilavella no pep??? jeje

Jose Mª Marín ha dit...

Ja es va fer en idea. Així tindreu que vindre tots els mesos. Voliem no castigar tant a aquells que no participaren, però com que esteu tant forts... pues com falleu una a cagar...jejeje

De totes formes aço del campionat és només una excusa per a fer un soparet al final i repartir-mos uns regalets a tots i riure un rato. Així i tot hi haurà pique, jo el primer.

Voteu al nom que està renyida la cosa.

Salva ha dit...

Ei Jose Maria, no els piques que em faran fer viatgets a cabassos a castelló! Per cert, tinc una sorpreseta per a vosaltres!

Pep Sivera ha dit...

definitivament jo no vaig a vilavella, la resta no ho se!!!puto bàsquet!!!