CALENDARI

PRÒXIMES CURSES DE MUNTANYA FINS FINAL D'ANY

IX MARXA DE MUNTANYA DE BENICÀSSIM

http://www.centreexcursionistabenicassim.org/marxa/marxa_val.asp

  • DATA: 22 de novembre a les 8h del matí en la plaça dels dolors.
  • DISTÀNCIA: 26km
  • DESNIVELL POSITIU ACUMULAT: 1670m
  • PREU: 14 euros
II CARRERA DE MONTANYA VILLA DE CASTELLNOVO

http://castellnovo-news.blogspot.com/2009/09/ii-carrrera-de-montana-villa-de.html
  • DATA: 28 de novembre a les 9h del matí en Castellnovo.
  • DISTÀNCIA: 21,6 km
  • DESNIVELL POSITIU ACUMULAT: 765m
  • PREU: 12 euros
  • Ha canviat respecte de l'any passat. És pràcticament tota per senda... i diuen que molt més xula.
I CURSA DE MUNTANYA TALES - SERRA ESPADÀ

http://www.42ypico.es/operaciones.php?acc=18
  • DATA: 8 de decembre a les 9h del matí en Tales.
  • DISTÀNCIA: 21,2 km
  • DESNIVELL POSITIU ACUMULAT: 900m
  • PREU: 12 euros
  • Te molt bona pinta. En plena serra espadà, direcció a Benitandus i Veo.
III CURSA MUNTANYA TOMBATOSSALS

http://www.runningcastello.com/inicio.html
  • DATA: 20 de decembre a les 9h del matí en Penyeta Roja.
  • DISTÀNCIA: 21 km
  • DESNIVELL POSITIU ACUMULAT: 1000m
  • PREU: 13 euros
  • Jo crec que tots la coneixeu, per als que no, pues menys dura del que pareix i bastant xula.

Vinga, animeu-vos que està la cosa un poc paraeta.

3 comentaris:

Jose Mª Marín ha dit...

Per la meua part, m'apunte a Castellnovo, Tales i Tombatossals. Tomàs està apuntat a Benicàssim.

GERMAN ha dit...

Yep pandilla de menguantes....tinc dos noticies una bona i una mala...la primera es la bona, m'he deixa't el tabac. La segona la roina..potser estiga en casa de algú de vosaltres?, es que no el trobe.....
A banda conyes......JA TINC INTENNÉ EN CASA...OEEE OEEEEE OEEEEE, així que ja no tinc al gran hermano de la deina bufant-me la nuca.

JoseMª, jo vull anar a les mateixes que tu, que encara que no quede en ninguna davant de tu, ja faltarás a alguna a la que jo si aniré, així el gran triunfador d'aquest any seré jo, THE SUPERPOTATOE, ja ja, no vos enganyeu, la vida está plena de menguantes amb èxit, vaja com jo.

Besets i palmaeta al cul a tots i abracets respectuosos a totes

Salva ha dit...

jajajaja, German, jo aposte per tu, força tio!