CALENDARI

SAMARRETES

Bueno, després de decidir el nom, toca fer-se una samarreta per a diferenciar-nos de la resta (si es que ja no es diferenciem). Vàries coses:

  • La idea és que per a la cursa de Borriol del dia 7 de març anem tots ja en la samarreta.
  • No es faràn votacions.
  • Tots els canvis que penseu que serien positius digueu-los ací, però pronte.
  • El color de la samarreta, hem pensat que podria ser blau, però es pot discutir.
  • El color de les lletres, logo, etc, està per decidir (roig, taronja, negre,....). Supose que es decidirà quant es vaja a imprimir.
  •  L'escrit que diu (Les monleonetes domingueres) com que serà impossible arribar a un concens he pensat que potser podriem personalitzar la samarreta de cadascú. Que cadascú fique el que vullga (les monleonetes domingueres, el seu nom, frases d'amor, insults, etc.), però per a aixó hem teniu que dir pronte el que voleu. Ha de ser curt, més o menys com lo que hi ha escrit.
  • La propera setmana anirem a Decathlon a comprar-les i a imprimir-les. Qui no haja dit res, pues ja se l'imprimirà quant vullga. Jo li passaré el logo i ja s'apanyarà. Total llibertat.
  • Vos fique una foto de com quedaria sobre la samarreta. He pensat que es pot grabar davant i darrere, el que passa és que valdrà el doble. Per davant ideal per a la foto, per darrere ideal per a que es puga llegir durant la cursa. Comenteu el que penseu o que cadascú faja el que vullga.
  • Cada gravació costa uns 4 euros. La samarreta 6,9 euros. Tampoc és molt.
Digueu algo però ja. Jo tot el que faré serà passar-vos el logo personalitzat. Cadascú que s'apanye per a comprar samarreta, grabar-la, pagar-la, etc, que despres és un jaleo. De totes formes quedarem un dia a vore si podem anar tots junts. 













Alguns exemples xungos del que me referia dalt, a lo de ficar una frase. Crec que lo millor seria ficar a tots el mateix, per a no liar-mos quant anem al Decathlon el dimarts. Però bueno, lo dit, si algú vol personalitzar-se la seua samarreta amb una frase que li faja gràcia, és el moment, però que no tarde en dir-meu. De totes formes a vore si penseu un poquet algo gracios que ens agrade a tots i puguem ficar-nos. Te que ser antes del dimarts, per a que jo ho tinga preparat.

14 comentaris:

Salva ha dit...

Ei, jo no vull posar presió, però aci ja hi ha gent preparant-se a la marató i mitja.......i ara que alguns han vist els +800 punts açò està que crema...... Ahir es van avistar dos tronats, 5 hores i pico per dalt de la muntanya d'ondara, i es rumorejava que estaven entrenant proves de muntanya.......

Anònim ha dit...

Hey digues que si, que si es presenten 3 persones, la carrera ja es oficial. Ahir quan li ho vaig dir a JM va fer cara de mecagenlostia enca me tocara apuntarme....jajajaja. Jo m'apunte recollons que vosatros segur que anireu al menys tres aixi que toca ferse a la idea.
Vaig parlar en J que com que la carrera sera llarga, per si algu no acaba es podria puntuar per trams, contar els avituallaments que s'han passat o algo per l'estil

Salva ha dit...

Bé, jo crec que es millor que puntuen unicament els que acaben la prova. Però també es cert que és molt dura la prova, i potser podriem puntuar algo als que superen el marató de distancia no? Mes que res per evitar que la gent vaja a fer el ratilla i jugue amb la calculadora en mans............. I nosaltres, de moment en som 5, però no crec que anem tots.. Sergi i jo anem segurs, Pepet i Pep diuen que també, i un altre amic, aixi que si, tots a correr per la muntanya!

Jose Mª Marín ha dit...

Qué passa que no es diu res sobre les samarretes? Esteu tots d'acord? Quin dia voleu que quedem per fer-les? Ja direu algo...

He pensat que les xiques podrien tenir-la d'un altre color si elles volen, també jota, ho dic per separar categories: seniors, seniores, veterans.

PER CERT, IMPORTANT. HE CANVIAT EL NOM DEL BLOG ARA QUE JA TENIM NOM. PER TANT TAMBÉ HA CANVIAT L'ADREÇA PER A ENTRAR. ARA SERÀ:
http://paquepatim.blogspot.com/
COM ERA D'ESPERAR.

AUUUU

Anònim ha dit...

Yep fardatxos ja en tinc dos confirmats per a les camisetes, Francis diu que la seva talla es la SM = supermazizo. Crec que a decathlon nomes arriven a SP = superpatata.

El dimecres anem a per elles no???

Salva ha dit...

Dimecres o dimarts? Jo pujaré el dimarts de bon mati, si voleu dimecres pues res, ja ho parlarem.

Anònim ha dit...

Home Salva si fores un desconegut aniriem el dimarts, pero per ser tu anirem el dimecres o el dijous i la teva la farem rosa

Jose Mª Marín ha dit...

He penjat alguns exemples de posibles frases per al logo. Mireu-los i doneu exemples, a vore si hi ha algun original que ens agrade a tots i ens fiquem tots el mateix, perquè ja estic veent que anirem el dimarts sense les idees clares. Recordeu, quedarem el dimarts al Decathlon, ja vorem a quin hora.

Auuuuuuu

Jose Mª Marín ha dit...

Què fem en les samarretes, anem demà a imprimir-les? A quin hora? O ja va cadascú quant vullga?, també és una opció. I quina frase ens fiquem? o què voleu ficar-vos. En el decathlon no podem decidir-ho que hi haurà que durlo ja fet, no vaig a dur-me el ordenador allí.

Vinga, animeu-vos o demà m'imprimisc la meua i ja vos apanyareu. A cagar, com damunt el blog està en el meu conte, vos negue la entrada i vos foteu. Después vos envie un enjambre de rumanos i vos rebenten el cotxe. Aixó que estic de bon rotllo, que la cosa pot anar a pijor.

Salva ha dit...

Ja saps que jo vote que si! Aplegaré a cs sobre les 11 o per ahi, aixi que per mi a partir d'eixa hora ningun problema.

GERMAN ha dit...

Ascolta fardatxo, com que demà Salva puja a la comarca podriem quedar per a dinar i despres ens arrimem al decartoon i pillem les camisetes. Jo en tinc solicitades 2 + la meva pero parlare amb més gent i eixe dia les pillare totes.

Per cert, el missatge de: "m'han tornat a enganyar" m'agrada.potser jo hem fique eixe

Salva ha dit...

Uff, doncs a mi m'agrà mes el "German es un pelut", mes poetic!

Jose Mª Marín ha dit...

Aniré preparant-ne algunes:

M'han tornat a enganyar
Germàn és un pelut

A vore quí s'apunta a algo més.

Jo anava a ficar-me "M'han tornat a enganyar", però si se la fica el pelut de Germàn, igual me fique una altra.

GERMAN ha dit...

pos ves pensant quin missatge et fiques perque jo en vull tres de m'han tornat a enganyar